X

تکنولوژی های مرتبط با بارکد

راهكار پيامكي براي فروشگاه ها

راهكار پيامكي براي فروشگاه ها

راهكار پيامكي براي فروشگاه ها

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است که بصورت خودکار توسط نرم افزار فروشگاهی آریا سیستم می توان آنرا اجرا و مدیریت کرد .

راهكار پيامكي براي فروشگاه ها

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است که بصورت خودکار توسط نرم افزار فروشگاهی آریا سیستم می توان آنرا اجرا و مدیریت کرد .

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

1- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
2- چند ثانیه پس از ثبت مشتری در نرم افزار فروشگاهی آریا سیستم با ارسال پیامی از او تشکر می شود. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

مشتری گرامی علی علوی از اعتماد شما متشکریم. کد اشتراک شما : 18845

3- چند ثانیه پس از ثبت فاکتور خرید مشتری در نرم افزار فروشگاهی آریا سیستم با ارسال پیامی مبلغ خرید وی اعلام و از او تشکر می شود. این کار احساس اطمینان نسبت به فروشگاه و صحت مبلغ خرید را ایجاد می کند .

مشترک گرامي خريد شما با مبلغ 968.000 ریال انجام گرديد. از خريد شما متشکريم

4- در زمان ثبت مشتری تاریخ تولد وی را ثبت کنید تا نرم افزار فروشگاهی آریا سیستم بصورت خودکار در روز تولد مشتریان پیامک تبریک و یا تخفیف روز تولد ارسال کند .

  مشتری گرامی علی علوی سالروز تولدتان مبارک. هدیه ما به شما 10% تخفیف برای کلیه اجناس

 5- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

  مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کت و شلوار آغاز شد

6- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری و غذاساز 10% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی

7- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

سال نو مبارک

8- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی

تکنیک های مدیریتی پیامکی برای گزارش گیری در فروش:

1- در منوی تنظیمات نرم افزار فروشگاهی آریا سیستم شماره موبایل مدیر فروشگاه را ثبت کنید تا فرآیند مدیریتی آغاز شود .
2- با ثبت اولین فاکتور فروش برای مدیر فروشگاه پیامکی حاوی اطلاعات فاکتور فروش ارسال می شود. این کار باعث می شود مدیریت حس اطمینان و آگاهی نسبت به فروشگاه داشته باشد.

شماره فاکتور : 12.585 مبلغ فاکتور : 660.000 ریال

3- صبح هنگام در زمان ورود کاربر سیستم فروشگاهی آریا سیستم برای مدیر فروشگاه پیامکی حاوی اطلاعات فاکتور فروش روز قبل ارسال می شود. این کار باعث می شود مدیریت حس اطمینان و آگاهی نسبت به وضعیت روزانه فروشگاه داشته باشد.

تعداد فاکتورهای فروش : 35 جمع مبلغ فاکتور ها : 12.565.000 ریال

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.

نظرات شما

باران
باران شنبه, 11 آبان,1392 12:17
قسمت جالبش به نظر من این است که شماره فاکتور و مبلغ فاکتور برای مدیریت از طریق پیامک ارسال میشود که در کنترل و مدیریت حسابها موثر است.
خوش بین
خوش بین چهارشنبه, 28 آبان,1393 12:26
بسیار جالب و کارآمد هست این مطلب.
ما در فروشگاه مدتی است از این روش استفاده میکنیم و واقعا بازخورد جالبی دریافت کردیم
پیشنهاد میکنم همه از چنین سیستمهایی که مشتری نداری در اونها اولویت داره استفاده کنند و مطمین باشن نتیجه خواهند گرفت.
با تشکر از مقالات مفیدتون
مولایی
مولایی دوشنبه, 29 دی,1393 10:08
برای جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری مفید است.
رضایی
رضایی یکشنبه, 05 بهمن,1393 17:22
با توجه به پیشرفت ارتباطات استفاده از هر نوع وسیله ارتباطی باعث موفقیت در کار می شود.استفاده از سیستم پیامکی هم یکی از ضروریت هاس و باعث میشه ارتباط خوبی با مشتری و فروشگاه برقرار شه در نتیجه به رسیدن هدف کمک زیادی می کند.
samadi
samadi ﺳﻪشنبه, 05 خرداد,1394 16:26
خیلی روش خوب و پر بازدهی هست

سامانه سام سیروان

فروش: 43489149 | پشتیبانی: 43489148