آیا تا به حال پیش آمده که گرسنه باشید و به سوپرمارکت یا هایپرمارکتی مراجعه کنید و بعد از پایان خریدتان از دیدنِ کالاهایی که خریدهاید و از اینکه خیلی بیشتر از مقداری که در نظر داشتهاید خرج کردهاید شوکه شوید؟
شاید هم بعد از بازگشت به خانه، به کالاهای خریداریشده نگاهی بیاندازید و با خودتان فکر کنید: آخه چرا اینها رو گذاشتم توی سبد خرید خودم؟!
اگر اینطور است، پس شما هم به دامِ یکی از همان تلههایی افتادهاید که سوپرمارکتها و هایپرمارکتها با بهکارگیری تکنیکهای خاص روانشناسی برای شما گسترانیدهاند تا شما را به خرید بیشتر، بیشتر از حد نیازتان، ترغیب کنند!
سالهاست که سوپرمارکتها و هایپرمارکتها افراد متخصص و روانشناسان زبده را به کار می&...