سیستم نرم افزار فروشگاهی و انبار بارکدی

آموزش

(آرشیو نویسنده علیرضا نماینده)

فروشگاه های اینترنتی در ایران و آینده پیش رو

فروشگاه های اینترنتی در ایران و آینده پیش رو

  • 19 شهریور 1396
  • 1709
  • 0
فروشگاه های اینترنتی در ایران و آینده پیش رو در طول چند سال گذشته و در پی رشد ضریب نفوذ اینترنت در ایران با رشد و رونق کسب و کارهای آنلاین در ایران روبرو هستیم، ظهور فروشگاه های اینترنتی که به عرضه کالاهای گوناگون در دنیای مجازی می پردازند یکی از این مواردی است که اگرچه هنوز گروه بزرگی به این روش کسب و کار و خرید و فروش با شک و گمان نگاه می کنند ولی راه اندازی فروشگاه های الکترونیک کمک بزرگی به بسیاری از کاربران اینترنت که خود را شهروندان الکترونیک ایران حساب می کنند کمک کرده است. آمارهای سامانه تجارت الکترونیک پرداخت نشان می دهد هم اکنون تعداد فروشگاه های اینترنتی به بیش از 900 مورد و بیشتر رسیده است. فعالان و دست اندرکاران فروشگاه های اینترنتی با اشاره به رشد تعداد فروشگاه های مجازی و همه گیرشدن خرید و فروش های اینترنتی از عدم دریافت...
 نکات مهم در طراحی فضای فروشگاه ها

نکات مهم در طراحی فضای فروشگاه ها

  • 19 شهریور 1396
  • 1722
  • 0
آیا تا به‌ حال پیش آمده که گرسنه باشید و به سوپرمارکت یا هایپرمارکتی مراجعه کنید و بعد از پایان خرید‌تان از دیدنِ کالاهایی که خریده‌اید و از این‌که خیلی بیشتر از مقداری که در نظر داشته‌اید خرج کرده‌اید شوکه شوید؟ شاید هم بعد از بازگشت به خانه، به کالاهای خریداری‌شده نگاهی بیاندازید و با خودتان فکر کنید: آخه چرا این‌ها رو گذاشتم توی سبد خرید خودم؟! اگر این‌طور است، پس شما هم به دامِ یکی از همان تله‌هایی افتاده‌اید که سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها با به‌کارگیری تکنیک‌های خاص روانشناسی برای شما گسترانیده‌اند تا شما را به خرید بیشتر، بیشتر از حد نیازتان، ترغیب کنند! سال‌هاست که سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها افراد متخصص و روانشناسان زبده را به کار می&...
۵ نکته ی مهم که فروشگاه داران باید بدانند

۵ نکته ی مهم که فروشگاه داران باید بدانند

  • 19 شهریور 1396
  • 1674
  • 0
۵ عامل محرک تصمیم گیری که فروشندگان باید بدانند: درک چرا های رفتار خرید مصرف کننده و فرایندهای تصمیم گیری خرید فرآیندی دشوار است . مصرف کننده برای تصمیم گیری خرید ۵ مرحله را پشت سر می گذارد : ۱- شناخت شکل ۲- تحقیق برای جمع آوری اطلاعات ۳- ارزیابی گزینه ها ۴-تصمیم گیری خرید ۵- رفتار پس از خرید بنابراین فرایند خرید قبل از تحقق خرید شروع می شود بعد از خرید نیز ادامه می یابد .این بدان معناست که بازاریاب باید تصمیم گیری و فرایند کامل آن را مورد توجه قرار دهد و محرکها و همچنین عوامل موثر بر تصمیم گیری را بشناسد. بعلاوه شناخت سوگیریهای موثر بر تصمیم گیری و بهره برداری از آنها نیز میتواند رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. ۱-ترجیح می دهید ۷۵% از بهای چیزی را بپردازید یا برای بهای کالا ۲۵ درصد پس انداز کنید؟ مطمئنا واژه پس انداز از ق...
یک فروشگاه هوشمند چه شکلی است؟

یک فروشگاه هوشمند چه شکلی است؟

  • 11 مهر 1396
  • 1606
  • 0
یک فروشگاه که به سنسورها و گجت‌های متصل به شبکه مجهز است می‌تواند به صاحبان فروشگاه، کارکنان و مشتریان نیز سرویس‌های ویژه‌ای ارائه کند. یک فروشگاه هوشمند در یک فروشگاه هوشمند مشخص است که چه حجمی از مشتری به فروشگاه آمده، چه کالاهایی خریداری شده، سرویس‌دهی کارکنان و رفتار خرید مشتریان چگونه بوده است و به چه قفسه‌ها و اقلامی علاقه بیش‌تری نشان داده‌اند.