آریا سیستم

تماس: 26423789 | 26423875

SEARCH
مدیریت کسب و کار
15
۲۵ درس مدیریتی که بدون آنها نمی‌توان در کسب و کار موفق شد
چکیده: وقتی صحبت از مدیریت یک کسب و کار می‌شود، ممکن است متوجه شوید مهارت‌های زیادی برای یادگیری لازم دارید که قبلا حتی فکرش را هم نمی‌کردید. یکی از این مهارت‌های مهم توانایی «رهبری» است. واقعیت این است؛ حتی اگر به‌تنهایی کار کنید، باز هم در موقعیتی قرار می‌گیرید که باید امور را رهبری کنید. شاید این مسئله در ابتد... ادامه »
13
۹ علامتی که نشان می‌دهد همکاران شما قابل اعتماد نیستند
چکیده: همکاران غیر قابل اعتماد می‌توانند فضای کاری را فلج کنند! کافی است کتاب "ژان لو کره" (John Le Carre) به نام "دوره‌گرد، خیاط، سرباز، جاسوس" را بخوانید که در آن جرج اسمایلی که یک جاسوس بریتانیایی است متقاعد می‌شود که همکار سابقش عامل نفوذی شوروی بوده است. ادامه »
13
۱۳ کاری که افراد خلاق و قدرتمند انجام نمی‌دهند
چکیده: امی مورین در کتاب خود به فهرست کارهایی اشاره می‌کند که افراد دارای ذهن قدرتمند از آن‌ها دوری می‌کنند. مطمئنا، قدرت ذهنی افراد در عملکرد آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود و بر مواردی چون نگرش و رویارویی آن‌ها با ترس‌هایشان اثر بسزایی می‌گذارد. "امی مورین" (Amy Morin) در کتاب خود با عنوان "۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی... ادامه »
13
۴ روش درست برای پاداش دادن به کارمندانتان
چکیده: برای بالا بردن راندمان کاری کارمندان از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها پاداش دادن به کارمندان است که البته در کنار بالاتر رفتن راندمان کاری باعث ایجاد حس وفاداری به کمپانی نیز می‌شود. اصولا کارمندان جوان که فعالیت‌های زیادی نیز دارند همیشه می‌خواهند بدانند آیا مدیر شرکت یا کمپانی به فعالیت‌های ... ادامه »
13
۲۱ نکته‌ ای که در رابطه با افزایش حقوق نباید عنوان کنید
چکیده: مذاکره درباره‌ی حقوق و دستمزد، هنری است که باید در خودتان پرورش دهید؛ فرقی نمی‌کند که در حال تقاضای یک شغل جدید باشید یا کارمندی هستید که می‌خواهید پس از مدتی حقوق‌تان افزایش پیدا کند. مبارزه، یک بخش اساسی در مذاکره درباره‌ی حقوق و مزایا است. شما می‌خواهید تا آنجا که ممکن است حقوق خود را افزایش دهید. از طرفی سازمان شم... ادامه »
13
۳ مورد از بدترین اشتباهاتی که یک فروشنده می تواند انجام دهد
چکیده: برخی از اشتباهات در فرایند فروش وجود دارند که شماری از فروشندگان، همیشه و بدون اینکه بدانند آن‌ها را مرتکب می‌شوند. اگر شما مرتکب اشتباهی شوید که به کاهش فروش محصولات شرکت شما منجر شود، چه‌ می‌کنید؟ مسلما پاسخ شما این است که با اعمال تغییراتی، اطمینان می‌یابید که دیگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. هیچ فروشنده‌ای نمی&z... ادامه »
13
۸ دلیل برای اخراج یک کارمند
چکیده: گاهی اوقات هر قدر هم که محافظه‌کار باشید، باز هم اخراج برخی کارمندان اجتناب‌ناپذیر است. به عنوان مدیر یا صاحب بیزینس، نه تنها باید با کارکنانِ سرسخت سر و کار داشته باشید، بلکه گاهی اوقات و به دلایل موجه باید از رفتار آن‌ها چشم‌پوشی کنید. با اینکه دادن‌ برگه‌ی اخراج یک کارمند به دست او، کار خوشایندی نیست، اما... ادامه »
13
چگونه می توان کسب و کاری را بدون سرمایه آغاز کرد
چکیده: بسیاری از کارفرمایانی که مشتاق راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستند، می‌گویند سرمایه‌ی کافی برای این کار را ندارند. حتی بعضی از آن‌ها ایده‌های بکری نیز دارند؛ ولی فکر می‌کنند برای شروع بیزینس، باید برنامه‌ی جامع درازمدت و سرمایه‌ی کلان داشته باشند. اما واقعیت این است که بیشتر کارآفرینان موفق، با تلاش فراوان و ب... ادامه »
13
چگونه در قراردادهایی با‌ ارزش بالا مذاکره کنیم
چکیده: مسئولان فروش شرکت‌ها باید پیچ‌وخم مذاکره را به‌خوبی یاد بگیرند تا بتوانند اهداف فروش خود را به سطح بالاتری برسانند. مذاکره خوب یعنی دو سر برد و همان‌گونه که تحقیقات نشان می‌دهند؛ اگر در مذاکره اهداف دو طرف رعایت شود، ارزش آن بسیار بیشتر خواهد شد. در این مقاله به روش‌هایی برای مذاکره در قراردادهایی با ارزش بالا می‌... ادامه »
13
چکیده: توصیه‌های زیادی برای توسعه‌ی یک برند اختصاصی مطرح شده است. در این مطلب به سراغ ۱۰ مورد از روش‌های نامتعارف رفته‌ایم. ما در اینجا نمی‌خواهیم توصیه‌های تکراری به شما ارائه دهیم؛ توصیه‌هایی مثل «برو جلو و کارتو شروع کن» یا «خودت باش». این حرف‌ها بارها و بارها تکرار شده‌اند. اکنون زم... ادامه »
13
۱۰ روش نامتعارف اما کاربردی برای ساخت و توسعه برند خودتان
چکیده: توصیه‌های زیادی برای توسعه‌ی یک برند اختصاصی مطرح شده است. در این مطلب به سراغ ۱۰ مورد از روش‌های نامتعارف رفته‌ایم. ما در اینجا نمی‌خواهیم توصیه‌های تکراری به شما ارائه دهیم؛ توصیه‌هایی مثل «برو جلو و کارتو شروع کن» یا «خودت باش». این حرف‌ها بارها و بارها تکرار شده‌اند. اکنون زم... ادامه »
13
۵ اصل جذب سرمایه عمومی برای ایده ها
چکیده: این روزها، رسانه‌ها پر از داستان‌هایی از موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مختلف هستند، به همین علت سالانه پروژه‌های زیادی ایجاد می‌‌شود. داستان‌هایی همانند فیلم ورونیکا مارس، 10-Year Hoodie و Fidget Cube باعث شده‌اند جذب سرمایه‌گذار، کاری آسان و دست‌یافتنی به نظر برسد. با این حال، پروژه‌های زیادی ر... ادامه »
13
چگونه می‌توان یک رئیس فوق العاده شد
چکیده: رئیس‌های خوب به‌راحتی پیدا نمی‌شوند. اگر از ۱۰ فرد مختلف بخواهید رئیس مورد علاقه خودشان را برایتان توصیف کنند، به‌احتمال‌زیاد با ۱۰ تعریف مختلف مواجه می‌شوید. همان‌طور که تصور ذهنی ما از همسر، پدر، دوست و ... بی‌نقص با یکدیگر متفاوت است، تصور ذهنی ما با افرادی که هرروز با آن‌ها سروکار داریم هم متفاوت است... ادامه »
09
۲۸ موردی که نشان می‌دهد رئیس خوبی هستید
چکیده: چگونه می‌توانید رئیس خوبی باشید؟ مطمئنا نمی‌توانید از اتاق‌تان بیرون بیایید و مستقیما از کارمندان خود این سؤال را بپرسید. چراکه اگر رئیس وحشتناکی باشید، آن‌ها به خاطر منافع خود حقیقت را به شما‌ نخواهند گفت. در هر صورت، باید به خودتان مراجعه کنید و با بررسی بازتاب‌ها، پاسخ این پرسش را پیدا کنید. ضمن این‌که، علائم... ادامه »
27
اشتباهات بازاريابي و راهكارها
چکیده: اگر بخواهید دست به هر كاری بزنید، موفقیت و شكست هر دو، انتظارتان را می‌كشند. چه بخواهید آشپزی یاد بگیرید، چه دانشگاه قبول شوید و چه كسب و كاری راه بیندازید، اوضاع بر همین منوال است. بازاریابی و تبلیغ یك كسب و كار هم بخشی از امور جاری یك صاحب شغل است كه موفقیت و ناكامی پایه و اساس نتایج آن هستند. بازاریابی هم فنون خاص خودش را دارد و نكات ظریفی ... ادامه »
27
 استراتژیهای بازاریابی و جنبه های عاطفی مشتریان
چکیده: درك صحيح و درست از مفهوم بازاريابي اولين گام در جهت تحقق آرمانهاي اين علم است. مفهومي كه مي توان آن را تركيبي از علم و هنر دانست كه در عصر حاضر باتوجه به تحولات و سير صعودي تغييرات و پيشرفتها تنها ياري دهنده و ضامن بقاي سازمانهاست. بايد دانست كه مفهوم بسيار انعطاف پذير بازاريابي سازمانها را ياري مي دهد تا در هر عصري و در مقابله با هر تحولي راه منا... ادامه »
27
نگرشي نوين به بازاريابي ، بازاریابی چیست،
چکیده: عصر فناوري، براي انسانهاي درگير در زندگي ماشيني، دستيابي به يك ارتباط توأم با عواطف و احساسات و ارضاي نيازهاي عاطفي را به يك آرزوي دست نيافتني تبديل كرده است و براي بازارياباني كه تيزبينانه همه تحولات پيرامون را براي كسب يك موقعيت مناسب كنكاش مي كنند، شايد اين نكته كمتر موردتوجه قرار گرفته باشد. باتوجه به اين نكته كه امروزه مشتريان به شدت زير بمبار... ادامه »
27
 چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟
چکیده: اخیرا برای خرید لباس به فروشگاه لباسی رفتم که قیمت اجناسش نه ارزان بود و نه بی دلیل گران. پول لباسم را پرداخت کردم بدون اینکه وقتم را سر چانه زنی و درخواست تخفیف هدر بدم. من هم به عنوان یک سخنران حرفه برای سخنرانی قیمت های خودم را دارم، نه ارزان است و نه بی دلیل گران. همیشه سعی کرده ام در قیمت گذاری شفافیت داشته باشم و وقتم را برای مذاکره بر سر قی... ادامه »
27
۹ روش که نشان دهیم این کالای گران قیمت کلاهی بر سر فروشنده است
چکیده: تا اینجا دائم از ارزش به جای قیمت صحبت کرده ایم اما واقعیت این است که برای هر دو سر معامله این قیمت است که حرف نهایی را میزند، درست زمانی که مشتری می خواهد هزینه را پرداخت کند بازهم چانه های جدید شروع می شود، اگر مطمئن باشید که کالایی که می فروشید به اندازه ای دقیق قیمت گذاری شده است که ارزش آن واقعا برای مشتری در حد قیمتش باشد پس به این زودی کوتاه... ادامه »
15
۱۳ مهارت برای یک فروش فوق‌العاده
چکیده: حرفه فروش دچار تغییرات بنیادی شده است. خریدار مسئول است، فروش میدانی در حال تبدیل شدن به فروش در فضای داخلی است و فناوری در حال متحول کردن این حرفه است. خبر ناگواری است که برخی پیش‌بینی می‌کنند طی سال‌های آتی حدود ۱۵ میلیون شغل فروش از بین خواهد رفت. ادامه »
15
۷ استراتژی روانشناسی برای کسب مهارت در مذاکرات فروش
چکیده: آماده‌شدن برای مذاکره با مشتریان یا سرمایه‌گذاران به‌منظور فروش کالا یا خدمات به آنها یا جذب سرمایه، به‌خصوص وقتی پای مسائل مهم و معاملات پرسود در میان باشد، می‌تواند باعث ایجاد ترس، نگرانی و استرس و حتی تفکراتی منفی در کارآفرینان بشود. این تفکرات منفی حتی ممکن است کل مذاکره فروش را در ذهن کارآفرین، و حتی پیش از آغاز جلسه&z... ادامه »
15
مروری بر اصول و تکنیکهای فروش
چکیده: فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها. در سال های اخیر، فروش تغییرات شگرفی داشته. رقابت ها، فوق العاده شدیدتر و فروشنده ها خیلی بیشتر شده اند. آنهایی که می خواهند مشتری بیشتری جذب کنند، باید هوش و شخصیت برتری داشته باشند و حتی نوع لباس پوشیدن، صحبت کردن و راه رفتنشان هم اهمیت پیدا می کند. رقابت در فروش، مثل رقابت در مسابقا... ادامه »
15
۵ راه حل برای نفوذ به یک بازار اشباع
چکیده: نفوذ در یک بازار اشباع، تردیدهای خاص خود را به همراه دارد اما راهکارهایی هم وجود دارد که این امر را شدنی کند. آیا می‌خواهید در یک بازار اشباع، جایگاهی برای خود تصاحب کنید؟ در نگاه اول، ممکن است امری دلهره‌آور و دست‌نیافتنی به نظر برسد، اما ارزش تلاش کردن را دارد، چرا که همین تصمیم‌گیری‌های ترسناک در حوزه‌ی کسب و کار&n... ادامه »
15
مهارت‌هایی که بدون آنها مشتری را از دست می‌دهید!
چکیده: برای هر کارمندی که رو در رو با مشتریان سروکار دارد، واجب است که در زمینه «مهارت‌های ویژه خدمات مشتری» چیره باشد. بدون داشتن این مهارت‌ها ریسک ناامید کردن مشتریانتان و همچنین از دست دادن آنها را افزایش می‌دهید.خوشبختانه چند مهارت جهانی وجود دارند که هر عضو پشتیبانی می‌تواند در آنها استاد شود که به‌شدت فعل‌وا... ادامه »
15
هفت نشانه که شما در حال از دست دادن مشتریانتان هستید!
چکیده: داشتن مشتریان دائمی و وفادار، آرزوی هر صاحب کسب و کار و تجارتی است. به خصوص این امر برای کسب وکارهای کوچک مایه دلگرمی و آرامش خاطر است. تعجبی نیست که از دست دادن مشتریان دائمی برای هر ارزش آفرینی، بسیار ناراحت کننده و برای کسب و کارش بسیار ضرر آفرین باشد. در این نوشته، قصد داریم، به تجربه و بر اساس مطالعات و بررسی ها، تعدادی از دلایلی که باعث م... ادامه »
15
چگونه در یک معامله دو برابر سود کنیم؟
چکیده: توماس اس بولکووسکی متخصص روانشناسی بازارهای سهام در یکی از مطالب جذاب خود با عنوان «تعیین اهداف سرمایه‌گذاری» در خصوص سهامدار و معامله‌گری به نام باب می‌نویسد: ایمیلی را از شخصی که به او باب می‌گویم، دریافت کردم که می‌گفت: موجودی حساب کارگزاری خود را ظرف شش ماه از 15000 دلار به 25000 دلار افزایش خواهد داد. ادامه »
15
چگونه بفروشیم ?
چکیده: به نظر شما تعجب آور نیست وقتی با بازاریابهائی مواجه می شویم که به دنبال بهترین ارتباط بازاریابی و فروش هستند و در همین حال از بارزترین ابزارها که درست در مقابل چشمانشان قرار دارد، غفلت می ورزند؟ آنچه که حتی موضوع را حیرت انگیزتر می کند این است که به جای تشخیص عوامل اثرگذار ناخودآگاه، آنها تمام تلاش خود را صرف پیدا کردن این" بهترین روش" می کنند که ... ادامه »
15
چگونه یک محصول را گرانتر از رقبا بفروشیم؟
چکیده: آنچه که درباره لوکس فروشی در دنیای تجارت مطرح می شود غالباً با کلیه فاکتورهای بازاریابی معمول متفاوت است؛ و اگر شما خدمت یا محصولی دارید که ارزش گذاری بالاتری نسبت به رقبا برای آن قائل هستید باید در مورد مارکتینک کالاهای لاکچری بیشتر بدانید و حتی اگر هنوز چنین خدمت یا محصولی را ایجاد نکرده اید در کنار سایر محصولات خود از فروش کالای لاکچری غفلت نکنی... ادامه »
15
جنس گران شده را چگونه به مشتری بفروشیم؟
چکیده: وقتی یک محصول گران می‌شود، حتی حرفه‌ای‌ترین فروشنده‌ها با این دغدغه از خواب بیدار می‌شوند که «با چه حیله‌ای این محصول را بفروشم؟!». یکی از مشکلات همیشگی در بازار و عرصه فروش، فروش یک جنس با قیمت بیشتر است. وقتی یک تولیدکننده، به فکر افزایش قیمت یک محصول است، خریدار او، که می‌تواند خودش فروشنده دست دوم ... ادامه »
15
چگونه به مشتریانی که بر سر قیمت چانه می زنند بفروشیم؟
چکیده: خیلی از ما هنگام خرید یک کالا دائما به فکر قیمت آن هستیم و بعضا کیفیت را در اولویت پایین تر قرار می دهیم. خوب البته این هم طبیعی است چون هر شخصی علاقه مند است با پول کمتر منافع بیشتری کسب کند. اما مشکل زمانی رخ می دهد که مشتریان به صورت افراطی و طولانی شروع به چانه زدن بر سر قیمت با فروشنده می کنند و این منجر به کلافه شدن فروشنده می شود و فروشندگان... ادامه »
15
نحوه صحیح برخورد و رفتار با مشتریان
چکیده: برخورد با مشتریان کار ساده ای نیست چون خیلی از آنها تندخو و بی صبر هستند. تکنیک من این است که آنها را با مهربانی مطیع خود میکنم. فقط کافی است که تا جایی که از عهده تان برمی آید به آنها کمک کنید و برخوردی مثبت و دوستانه داشته باشید. تازمانیکه این کارها را انجام دهید، هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. نباید اجازه دهید که یک مشتری گستاخ و بی ادب روزتا... ادامه »
15
6 نکته ی مهم درباره ی چگونگی همکاری با یک فرد تأثیر گذار
چکیده: (Influencer: فرد تأثیرگذار: بازاریابی با استفاده از افراد تأثیرگذار نوعی از بازاریابی است که از انواع فعالیت ها و تحقیقات اخیر به دست آمده و در آن برای تصمیم گیری و فعالیت در بازار بر روی برخی از افراد مهم و کلیدی تمرکز شده است که می توانند در این زمینه مفید باشند، در عوض اینکه شرایط بازار در نظر گرفته شود.مترجم.) هر بار که کامپیوتر را روشن میکنم،... ادامه »
15
21 اصل روانشناسی فروش
چکیده: .اصل 1 : دو دلیل اصلی خرید یا عدم خرید میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است. .اصل 2 : مردم احساسی تصمیم می گیرند و بعد با منطق این تصمیم را توجیه می کنند. .اصل 3 : برای مشتری مهم نیست که کالای شما چیست و چه گونه است برای او مهم این است که کالای شما چه کاری برای او انجام می دهد. ادامه »
15
5 جمله که مانند آب روی آتش مشتری عصبانی اثر می کند!
چکیده: … یا چگونه یک مشتری عصبانی را مدیریت کنیم! داشتن مشتری های ناراضی و عصبانی برای مشاغل مختلف بسیار بد و منفی است. و اگر این مشاغل، خیلی بزرگ نباشند و نفسشان از جای گرم در نیاید، بدتر خواهد بود. اما، نکته مهم این است که، اگر زمانی چنان اتفاقی افتاد، چگونه نارضایتی و خشم مشتری، مدیریت شود و جلوی سرایت آن به دیگر مشتریان، و تبدیل شدن آن به بحرا... ادامه »
15
ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس
چکیده: برای اینکه یک کسب و کار پایدار بماند و همچنین سودآور باشد لازم است تا زمینه‌های راه‌اندازی آن و همچنین بسترهای فعالیت و بازاریابی کسب و کار به طور دقیق بررسی شود. در ذیل پیشنهاداتی برای شروع و راه اندازی روان یک کسب و کار و سرپا و سود آور نگهداشتن آن برای یک دوره بلند مدت ارایه می‌شود ادامه »
10
۱۲ نشانه‌ای که می‌گویند کسب‌و‌کار ما پول‌خوری دارد + راه‌حل
چکیده: همانطور که خون مایع حیات انسان است و خونزیری ممکن حیات فرد را از او بگیرد، پول هم بدون ‌انکار مایع حیات کسب و کار است. وقتی کسب و کارتان دچار خونریزی یا درست‌تر بگوییم پول‌ریزی شد، پس بدانید که وضعیت آن بحرانی است. شما می‌توانید جلوی این اتفاق را بگیرید، چگونه؟ به این 12 هشدار خوب توجه کنید و بفهمید که چگونه ‌می‌توانی... ادامه »
08
پر درآمد ترین شغل های ایران
چکیده: همشهری جوان: دلایل بسیاری وجود دارند که باعث می شوند هیچ کس دوست نداشته باشد کسی از میزان دقیق دارایی اش باخبر شود. اینها تنها محدود به قشر پردرآمد جامعه هم نمی شود، اگر به دوروبرتان دقت کنید، حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق به شما نمی گویند چقدر درآمد دارند! این شاید خودش موضوع خوبی برای یک پرونده در آینده باشد که چرا ما تا این حد پنهان کار... ادامه »
01
پنج توصيه‌ ثروتمندترين مرد جهان براي موفقيت در كسب و كار
چکیده: بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان است که 11 سال متوالی برنده این عنوان بوده و دارایی او در حدود 51 میلیارد دلار تخمین زده می شود. گیتس در سن 43 سالگی ثروتمندترین مرد جهان بود. او از سن 20 سالگی تاکنون رئیس شرکت مایکروسافت بوده است که ارزش آن چیزی در حدود 50 بیلیون دلار است. گیتس با دگرگونى مایكروسافت و تبدیل آن به یك بازیگر مهم در صنعت كامپیوتر و استفا... ادامه »
01
10 راز موفقیت در کسب و کار جدید
چکیده: کارآفرینی و نوآوری در بخش های متعدد اقتصادی مطلبی است که مدت ها در کشور ما مورد بحث است. برای گسترش واهمیت عملی شدن این موضوع در کشورمان تسهیلاتی نیز برای کارآفرینان درنظر گرفته شده است. اما مسلما در این راه برای موفقیت و امکان ادامه مسیر آشنایی با راهکار های مناسب و درست الزامی است. به  ده راهکار مناسب که به کسب وکار شما خلاقیت ، نظم  ... ادامه »
03
اصول طلایی مشتری مداری
چکیده: مشتری مداری با استخدام هر عضوی از سازمان آغاز می شود   احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است   مشتری مداری کنار آمدن با مشتریان ناسازگار است   شکایات مشتری ارزان ترین راه شناخت مشتریان است   ارتباطات مشتری را با گوش کردن مدیریت کنید   رضایت کارکنان رابطه ای مستقیم با رضایت مشتریان ... ادامه »
03
10 نكته در مورد بازاريابي خودتان و تجارتتان
چکیده: اگر شما مانند اكثر پيمانكاران و مديران اجرايي شركت‌هاي تجاري كوچك هستيد، شب‌بيداريهاي بسياري كشيده‌ايد و به اين نكته فكر كرده‌ايد كه چگونه تعداد مشتريان و ميزان فروش را افزايش دهيد. بنابراين، بازاريابي كار تجاري به امري خطير در موفقيت كلي شما تبديل مي‌شود. حتي اگر تاكنون شركت شما بازاريابي رسمي يا برنامه‌ تجاري نداشت... ادامه »
03
 اعتماد مشتريان خود را جلب كنيد
چکیده: افزايش اعتماد مشتريان بر عهده شما، شركت شما ، محصولات  و فروشگاه شما است و موثرترين راه براي افزايش فروش به شمار مي رود. زمانيكه مشتريان به شما اعتماد مي كنند، شما مي توانيد قيمت بالاتري نسبت به رقباي خود به آنها پيشنهاد كنيد. ادامه »
03
ويژگيهاي يك فروشنده موفق
چکیده: آنچه كه فروشنده موفق را از ديگر فروشندگان متمايز مي كند چيست؟ موفق ترين فروشندگان داراي ويژگيهاي ذيل هستند: ادامه »
01
مدیریت کارکنان مشکل آفرین
چکیده: وارد بسیاری را می توان نام برد که به اعتقاد مدیران نیاز به اقدام انضباطی دارد. بدون تردید یکی از مسائل جدی که مدیران با آن مواجهند، حضور نامرتب افراد در محل کار است که ارتباطی مستقیم با بهره وری دارد. علت این امر می تواند ریشه در بسیاری از مسائل داشته باشد؛ نخست آن که بسیاری از سازمان ها در همسو کردن هدف های کارکنان با اهداف سازمان کامیاب نبوده اند... ادامه »
01
یک فروش به یادماندنی
چکیده: کی از مسایل مهمی که فروشنده را به موفقیت می‌رساند، این است که بتواند فروش را در ذهن مشتری خاطره‌‌انگیز و به یاد ماندنی کند. براین اساس، چگونگی نوع برخورد و صحبت با مشتریان و فنون شروع و خاتمه مذاکره، بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه پنج نکته کلیدی برای پایدارتر کردن تاثیر صحبت‌هایتان در ذهن مشتری ذکر می‌شود که به ک... ادامه »
01
انواع شخصیت های مدیریتی
چکیده: مدیران دارای مشخصات منحصر به فردی هستند که به صورت تواناییهای ارثی ، تجارب یادگیری یا مخلوطی از ایندو هستند و عملکرد و کارآیی آنها و سبک رهبری آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بسته به اینکه چه نوع ویژگیهایی در شخصیت مدیر یا رهبر وجود داشته باشد سبک رهبری او متفاوت خواهد بود و بازده‌های مختلفی خواهند داشت. ادامه »
01
تأثیر مهم طراحی داخلی فروشگاه بر مشتری
چکیده: از آنجا که تا چند سال گذشته، طراحی داخلی فروشگاه در کشور ما از جایگاه در خور توجهی برخوردار نبوده، این نوشتار سعی بر آن دارد که به اهمیت و تأثیر lمعماری داخلی در جذب مشتری و نهایتاً سیاست فروش بپردازد، تا با آگاهی از ارزش طراحی این فضاها ما نیز به روش های نوین خلاقیت ایده های کاربری و راهکارهای ابتکاری به شکلی مناسب با الگوها و دانش طراحی و دکوراسی... ادامه »
11
چگونه در اولین برخورد با مشتری تاثیر گذار باشیم
چکیده: به عنوان یک فریلنسر، گذاشتن تاثیری خوب در اولین برخورد برای ایجاد رابطه بـا مشتری بسـیار مهم است. مشتریان شخصی را می خواهند که بتوانند به او اعتماد کنند و با او کار کنند. علاوه بر این، این طبیعت انسان است که به کسانی که دوست دارد اولویت می دهد و با آنها همراه می شود. برخورد اول در واقع همه چیز است. در این پست ۱۲ روش وجود دارد که به شما کمک می کند ... ادامه »
11
چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی
چکیده: حتماً بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده اید که به علت نامعلوم رفتاری توهین آمیز و ناسزاوار از خود بروز می دهند. شما را تهدید می کنند و می خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می کنند. در برخورد با چنین افرادی چه باید کرد؟ اگر این انسانها بتوانند باعث تحریک شما شوند و شما را عصبانی کنند، با برخورد نامناسب شما وضعیت سخت تر خواهد شد و ا... ادامه »
11
 15 راه ساده برای نفوذ در قلب مشتری
چکیده: آیا برای شما هم پیش آمده که به فروشگاه و یا شرکتی مراجعه کنید که در آن فرد مسئول، نه تنها به شما سلام نمی کند بلکه جواب سلام شما را هم نمی دهد ؟ تازه اگر به شما خیلی هم لطف بکند بدون اینکه به شما نگاهی بیندازد زیر لب چیزی شبیه سلام می گوید !در فرهنگ ما سلام معمولا اولین کلمه در شروع ارتباط است .در روایات دینی هم تاکید شده که جواب سلام واجب است. بنا... ادامه »
صفحه 1 از 2اولين   قبلي   [1]  2  بعدي   آخرين