X

مدیریت کسب و کار

مدیریت کسب و کار
با مدیریت مشغله‌های کاذب، برای خود زمان بخرید

با مدیریت مشغله‌های کاذب، برای خود زمان بخرید

  • 01 شهریور 1396
  • 843
  • 0
برای رسیدگی به کارهای خود وقت ندارید و تمام درخواست‌های دیگران را به دلیل کمبود وقت رد می‌کنید؟ به نظر شما دلیل این شرایط چیست؟
۲۵ درس مدیریتی که بدون آنها نمی‌توان در کسب و کار موفق شد

۲۵ درس مدیریتی که بدون آنها نمی‌توان در کسب و کار موفق شد

  • 15 آذر 1395
  • 1199
  • 0
وقتی صحبت از مدیریت یک کسب و کار می‌شود، ممکن است متوجه شوید مهارت‌های زیادی برای یادگیری لازم دارید که قبلا حتی فکرش را هم نمی‌کردید. یکی از این مهارت‌های مهم توانایی «رهبری» است. واقعیت این است؛ ...
۹ علامتی که نشان می‌دهد همکاران شما قابل اعتماد نیستند

۹ علامتی که نشان می‌دهد همکاران شما قابل اعتماد نیستند

  • 13 آذر 1395
  • 1324
  • 0
همکاران غیر قابل اعتماد می‌توانند فضای کاری را فلج کنند! کافی است کتاب "ژان لو کره" (John Le Carre) به نام "دوره‌گرد، خیاط، سرباز، جاسوس" را بخوانید که در آن جرج اسمایلی که یک جاسوس بریتانیایی است متقاعد می‌شود که ه...
۱۳ کاری که افراد خلاق و قدرتمند انجام نمی‌دهند

۱۳ کاری که افراد خلاق و قدرتمند انجام نمی‌دهند

  • 13 آذر 1395
  • 1115
  • 0
امی مورین در کتاب خود به فهرست کارهایی اشاره می‌کند که افراد دارای ذهن قدرتمند از آن‌ها دوری می‌کنند. مطمئنا، قدرت ذهنی افراد در عملکرد آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود و بر مواردی چون نگرش و رویارویی آن‌ها با ت...
۴ روش درست برای پاداش دادن به کارمندانتان

۴ روش درست برای پاداش دادن به کارمندانتان

  • 13 آذر 1395
  • 1115
  • 0
برای بالا بردن راندمان کاری کارمندان از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها پاداش دادن به کارمندان است که البته در کنار بالاتر رفتن راندمان کاری باعث ایجاد حس وفاداری به کمپانی نیز می‌شود. اصولا ...
۲۱ نکته‌ ای که در رابطه با افزایش حقوق نباید عنوان کنید

۲۱ نکته‌ ای که در رابطه با افزایش حقوق نباید عنوان کنید

  • 13 آذر 1395
  • 1047
  • 0
مذاکره درباره‌ی حقوق و دستمزد، هنری است که باید در خودتان پرورش دهید؛ فرقی نمی‌کند که در حال تقاضای یک شغل جدید باشید یا کارمندی هستید که می‌خواهید پس از مدتی حقوق‌تان افزایش پیدا کند. مبارزه، یک بخش اساسی در ...
۳ مورد از بدترین اشتباهاتی که یک فروشنده می تواند انجام دهد

۳ مورد از بدترین اشتباهاتی که یک فروشنده می تواند انجام دهد

  • 13 آذر 1395
  • 1165
  • 0
برخی از اشتباهات در فرایند فروش وجود دارند که شماری از فروشندگان، همیشه و بدون اینکه بدانند آن‌ها را مرتکب می‌شوند. اگر شما مرتکب اشتباهی شوید که به کاهش فروش محصولات شرکت شما منجر شود، چه‌ می‌کنید؟ مسلما پاسخ...
۸ دلیل برای اخراج یک کارمند

۸ دلیل برای اخراج یک کارمند

  • 13 آذر 1395
  • 1120
  • 0
گاهی اوقات هر قدر هم که محافظه‌کار باشید، باز هم اخراج برخی کارمندان اجتناب‌ناپذیر است. به عنوان مدیر یا صاحب بیزینس، نه تنها باید با کارکنانِ سرسخت سر و کار داشته باشید، بلکه گاهی اوقات و به دلایل موجه باید ا...
چگونه می توان کسب و کاری را بدون سرمایه آغاز کرد

چگونه می توان کسب و کاری را بدون سرمایه آغاز کرد

  • 13 آذر 1395
  • 1210
  • 0
بسیاری از کارفرمایانی که مشتاق راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستند، می‌گویند سرمایه‌ی کافی برای این کار را ندارند. حتی بعضی از آن‌ها ایده‌های بکری نیز دارند؛ ولی فکر می‌کنند برای شروع بیزینس، باید برنا...
چگونه در قراردادهایی با‌ ارزش بالا مذاکره کنیم

چگونه در قراردادهایی با‌ ارزش بالا مذاکره کنیم

  • 13 آذر 1395
  • 1056
  • 0
مسئولان فروش شرکت‌ها باید پیچ‌وخم مذاکره را به‌خوبی یاد بگیرند تا بتوانند اهداف فروش خود را به سطح بالاتری برسانند. مذاکره خوب یعنی دو سر برد و همان‌گونه که تحقیقات نشان می‌دهند؛ اگر در مذاکره اهداف دو طرف...

۱۰ روش نامتعارف اما کاربردی برای ساخت و توسعه برند خودتان

  • 13 آذر 1395
  • 1050
  • 0
توصیه‌های زیادی برای توسعه‌ی یک برند اختصاصی مطرح شده است. در این مطلب به سراغ ۱۰ مورد از روش‌های نامتعارف رفته‌ایم. ما در اینجا نمی‌خواهیم توصیه‌های تکراری به شما ارائه دهیم؛ توصیه‌هایی مثل &la...
۱۰ روش نامتعارف اما کاربردی برای ساخت و توسعه برند خودتان

۱۰ روش نامتعارف اما کاربردی برای ساخت و توسعه برند خودتان

  • 13 آذر 1395
  • 1002
  • 0
توصیه‌های زیادی برای توسعه‌ی یک برند اختصاصی مطرح شده است. در این مطلب به سراغ ۱۰ مورد از روش‌های نامتعارف رفته‌ایم. ما در اینجا نمی‌خواهیم توصیه‌های تکراری به شما ارائه دهیم؛ توصیه‌هایی مثل &la...
۵ اصل جذب سرمایه عمومی برای ایده ها

۵ اصل جذب سرمایه عمومی برای ایده ها

  • 13 آذر 1395
  • 1125
  • 0
این روزها، رسانه‌ها پر از داستان‌هایی از موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مختلف هستند، به همین علت سالانه پروژه‌های زیادی ایجاد می‌‌شود. داستان‌هایی همانند فیلم ورونیکا مارس، 10-Year Hoodie و Fidget ...
چگونه می‌توان یک رئیس فوق العاده شد

چگونه می‌توان یک رئیس فوق العاده شد

  • 13 آذر 1395
  • 1130
  • 0
رئیس‌های خوب به‌راحتی پیدا نمی‌شوند. اگر از ۱۰ فرد مختلف بخواهید رئیس مورد علاقه خودشان را برایتان توصیف کنند، به‌احتمال‌زیاد با ۱۰ تعریف مختلف مواجه می‌شوید. همان‌طور که تصور ذهنی ما از همسر، پد...
۲۸ موردی که نشان می‌دهد رئیس خوبی هستید

۲۸ موردی که نشان می‌دهد رئیس خوبی هستید

  • 09 آذر 1395
  • 1056
  • 0
چگونه می‌توانید رئیس خوبی باشید؟ مطمئنا نمی‌توانید از اتاق‌تان بیرون بیایید و مستقیما از کارمندان خود این سؤال را بپرسید. چراکه اگر رئیس وحشتناکی باشید، آن‌ها به خاطر منافع خود حقیقت را به شما‌ نخواهند گف...
اشتباهات بازاريابي و راهكارها

اشتباهات بازاريابي و راهكارها

  • 27 آبان 1395
  • 1089
  • 0
اگر بخواهید دست به هر كاری بزنید، موفقیت و شكست هر دو، انتظارتان را می‌كشند. چه بخواهید آشپزی یاد بگیرید، چه دانشگاه قبول شوید و چه كسب و كاری راه بیندازید، اوضاع بر همین منوال است. بازاریابی و تبلیغ یك كسب و كار هم بخشی از ا...
 استراتژیهای بازاریابی و جنبه های عاطفی مشتریان

استراتژیهای بازاریابی و جنبه های عاطفی مشتریان

  • 27 آبان 1395
  • 1265
  • 0
درك صحيح و درست از مفهوم بازاريابي اولين گام در جهت تحقق آرمانهاي اين علم است. مفهومي كه مي توان آن را تركيبي از علم و هنر دانست كه در عصر حاضر باتوجه به تحولات و سير صعودي تغييرات و پيشرفتها تنها ياري دهنده و ضامن بقاي سازمانهاست...
نگرشي نوين به بازاريابي ، بازاریابی چیست،

نگرشي نوين به بازاريابي ، بازاریابی چیست،

  • 27 آبان 1395
  • 1164
  • 0
عصر فناوري، براي انسانهاي درگير در زندگي ماشيني، دستيابي به يك ارتباط توأم با عواطف و احساسات و ارضاي نيازهاي عاطفي را به يك آرزوي دست نيافتني تبديل كرده است و براي بازارياباني كه تيزبينانه همه تحولات پيرامون را براي كسب يك موقعيت...
 چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟

چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟

  • 27 آبان 1395
  • 1375
  • 0
اخیرا برای خرید لباس به فروشگاه لباسی رفتم که قیمت اجناسش نه ارزان بود و نه بی دلیل گران. پول لباسم را پرداخت کردم بدون اینکه وقتم را سر چانه زنی و درخواست تخفیف هدر بدم. من هم به عنوان یک سخنران حرفه برای سخنرانی قیمت های خودم ر...
۹ روش که نشان دهیم این کالای گران قیمت کلاهی بر سر فروشنده است

۹ روش که نشان دهیم این کالای گران قیمت کلاهی بر سر فروشنده است

  • 27 آبان 1395
  • 1099
  • 0
تا اینجا دائم از ارزش به جای قیمت صحبت کرده ایم اما واقعیت این است که برای هر دو سر معامله این قیمت است که حرف نهایی را میزند، درست زمانی که مشتری می خواهد هزینه را پرداخت کند بازهم چانه های جدید شروع می شود، اگر مطمئن باشید که کا...
۱۳ مهارت برای یک فروش فوق‌العاده

۱۳ مهارت برای یک فروش فوق‌العاده

  • 15 آبان 1395
  • 1082
  • 0
حرفه فروش دچار تغییرات بنیادی شده است. خریدار مسئول است، فروش میدانی در حال تبدیل شدن به فروش در فضای داخلی است و فناوری در حال متحول کردن این حرفه است. خبر ناگواری است که برخی پیش‌بینی می‌کنند طی سال‌های آتی حدود ۱...
۷ استراتژی روانشناسی برای کسب مهارت در مذاکرات فروش

۷ استراتژی روانشناسی برای کسب مهارت در مذاکرات فروش

  • 15 آبان 1395
  • 1248
  • 0
آماده‌شدن برای مذاکره با مشتریان یا سرمایه‌گذاران به‌منظور فروش کالا یا خدمات به آنها یا جذب سرمایه، به‌خصوص وقتی پای مسائل مهم و معاملات پرسود در میان باشد، می‌تواند باعث ایجاد ترس، نگرانی و استرس و حتی ت...
مروری بر اصول و تکنیکهای فروش

مروری بر اصول و تکنیکهای فروش

  • 15 آبان 1395
  • 1193
  • 0
فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها. در سال های اخیر، فروش تغییرات شگرفی داشته. رقابت ها، فوق العاده شدیدتر و فروشنده ها خیلی بیشتر شده اند. آنهایی که می خواهند مشتری بیشتری جذب کنند، باید هوش و شخصیت ب...
۵ راه حل برای نفوذ به یک بازار اشباع

۵ راه حل برای نفوذ به یک بازار اشباع

  • 15 آبان 1395
  • 1104
  • 0
نفوذ در یک بازار اشباع، تردیدهای خاص خود را به همراه دارد اما راهکارهایی هم وجود دارد که این امر را شدنی کند. آیا می‌خواهید در یک بازار اشباع، جایگاهی برای خود تصاحب کنید؟ در نگاه اول، ممکن است امری دلهره‌آور و دست&zwnj...
مهارت‌هایی که بدون آنها مشتری را از دست می‌دهید!

مهارت‌هایی که بدون آنها مشتری را از دست می‌دهید!

  • 15 آبان 1395
  • 1203
  • 0
برای هر کارمندی که رو در رو با مشتریان سروکار دارد، واجب است که در زمینه «مهارت‌های ویژه خدمات مشتری» چیره باشد. بدون داشتن این مهارت‌ها ریسک ناامید کردن مشتریانتان و همچنین از دست دادن آنها را افزایش می&zwnj...
هفت نشانه که شما در حال از دست دادن مشتریانتان هستید!

هفت نشانه که شما در حال از دست دادن مشتریانتان هستید!

  • 15 آبان 1395
  • 1088
  • 0
داشتن مشتریان دائمی و وفادار، آرزوی هر صاحب کسب و کار و تجارتی است. به خصوص این امر برای کسب وکارهای کوچک مایه دلگرمی و آرامش خاطر است. تعجبی نیست که از دست دادن مشتریان دائمی برای هر ارزش آفرینی، بسیار ناراحت کننده و برای کسب و ک...
چگونه در یک معامله دو برابر سود کنیم؟

چگونه در یک معامله دو برابر سود کنیم؟

  • 15 آبان 1395
  • 1104
  • 0
توماس اس بولکووسکی متخصص روانشناسی بازارهای سهام در یکی از مطالب جذاب خود با عنوان «تعیین اهداف سرمایه‌گذاری» در خصوص سهامدار و معامله‌گری به نام باب می‌نویسد: ایمیلی را از شخصی که به او باب می‌گویم...
چگونه بفروشیم ?

چگونه بفروشیم ?

  • 15 آبان 1395
  • 1134
  • 0
به نظر شما تعجب آور نیست وقتی با بازاریابهائی مواجه می شویم که به دنبال بهترین ارتباط بازاریابی و فروش هستند و در همین حال از بارزترین ابزارها که درست در مقابل چشمانشان قرار دارد، غفلت می ورزند؟ آنچه که حتی موضوع را حیرت انگیزتر ...
چگونه یک محصول را گرانتر از رقبا بفروشیم؟

چگونه یک محصول را گرانتر از رقبا بفروشیم؟

  • 15 آبان 1395
  • 1056
  • 0
آنچه که درباره لوکس فروشی در دنیای تجارت مطرح می شود غالباً با کلیه فاکتورهای بازاریابی معمول متفاوت است؛ و اگر شما خدمت یا محصولی دارید که ارزش گذاری بالاتری نسبت به رقبا برای آن قائل هستید باید در مورد مارکتینک کالاهای لاکچری بی...
جنس گران شده را چگونه به مشتری بفروشیم؟

جنس گران شده را چگونه به مشتری بفروشیم؟

  • 15 آبان 1395
  • 1188
  • 0
وقتی یک محصول گران می‌شود، حتی حرفه‌ای‌ترین فروشنده‌ها با این دغدغه از خواب بیدار می‌شوند که «با چه حیله‌ای این محصول را بفروشم؟!». یکی از مشکلات همیشگی در بازار و عرصه فروش، فروش یک جنس ب...
چگونه به مشتریانی که بر سر قیمت چانه می زنند بفروشیم؟

چگونه به مشتریانی که بر سر قیمت چانه می زنند بفروشیم؟

  • 15 آبان 1395
  • 1077
  • 1
خیلی از ما هنگام خرید یک کالا دائما به فکر قیمت آن هستیم و بعضا کیفیت را در اولویت پایین تر قرار می دهیم. خوب البته این هم طبیعی است چون هر شخصی علاقه مند است با پول کمتر منافع بیشتری کسب کند. اما مشکل زمانی رخ می دهد که مشتریان ب...
نحوه صحیح برخورد و رفتار با مشتریان

نحوه صحیح برخورد و رفتار با مشتریان

  • 15 آبان 1395
  • 1110
  • 1
برخورد با مشتریان کار ساده ای نیست چون خیلی از آنها تندخو و بی صبر هستند. تکنیک من این است که آنها را با مهربانی مطیع خود میکنم. فقط کافی است که تا جایی که از عهده تان برمی آید به آنها کمک کنید و برخوردی مثبت و دوستانه داشته باشید...
6 نکته ی مهم درباره ی چگونگی همکاری با یک فرد تأثیر گذار

6 نکته ی مهم درباره ی چگونگی همکاری با یک فرد تأثیر گذار

  • 15 آبان 1395
  • 1086
  • 0
(Influencer: فرد تأثیرگذار: بازاریابی با استفاده از افراد تأثیرگذار نوعی از بازاریابی است که از انواع فعالیت ها و تحقیقات اخیر به دست آمده و در آن برای تصمیم گیری و فعالیت در بازار بر روی برخی از افراد مهم و کلیدی تمرکز شده است که...
21 اصل روانشناسی فروش

21 اصل روانشناسی فروش

  • 15 آبان 1395
  • 1035
  • 0
.اصل 1 : دو دلیل اصلی خرید یا عدم خرید میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است. .اصل 2 : مردم احساسی تصمیم می گیرند و بعد با منطق این تصمیم را توجیه می کنند. .اصل 3 : برای مشتری مهم نیست که کالای شما چیست و چه گونه است بر...
5 جمله که مانند آب روی آتش مشتری عصبانی اثر می کند!

5 جمله که مانند آب روی آتش مشتری عصبانی اثر می کند!

  • 15 آبان 1395
  • 1868
  • 0
… یا چگونه یک مشتری عصبانی را مدیریت کنیم! داشتن مشتری های ناراضی و عصبانی برای مشاغل مختلف بسیار بد و منفی است. و اگر این مشاغل، خیلی بزرگ نباشند و نفسشان از جای گرم در نیاید، بدتر خواهد بود. اما، نکته مهم این است که، اگر...
ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

  • 15 آبان 1395
  • 1087
  • 0
برای اینکه یک کسب و کار پایدار بماند و همچنین سودآور باشد لازم است تا زمینه‌های راه‌اندازی آن و همچنین بسترهای فعالیت و بازاریابی کسب و کار به طور دقیق بررسی شود. در ذیل پیشنهاداتی برای شروع و راه اندازی روان یک کسب و کا...
۱۲ نشانه‌ای که می‌گویند کسب‌و‌کار ما پول‌خوری دارد + راه‌حل

۱۲ نشانه‌ای که می‌گویند کسب‌و‌کار ما پول‌خوری دارد + راه‌حل

  • 10 آبان 1395
  • 1033
  • 0
همانطور که خون مایع حیات انسان است و خونزیری ممکن حیات فرد را از او بگیرد، پول هم بدون ‌انکار مایع حیات کسب و کار است. وقتی کسب و کارتان دچار خونریزی یا درست‌تر بگوییم پول‌ریزی شد، پس بدانید که وضعیت آن بحرانی است. ...
پر درآمد ترین شغل های ایران

پر درآمد ترین شغل های ایران

  • 08 آبان 1395
  • 1165
  • 0
همشهری جوان: دلایل بسیاری وجود دارند که باعث می شوند هیچ کس دوست نداشته باشد کسی از میزان دقیق دارایی اش باخبر شود. اینها تنها محدود به قشر پردرآمد جامعه هم نمی شود، اگر به دوروبرتان دقت کنید، حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق ب...
پنج توصيه‌ ثروتمندترين مرد جهان براي موفقيت در كسب و كار

پنج توصيه‌ ثروتمندترين مرد جهان براي موفقيت در كسب و كار

  • 01 آبان 1395
  • 1088
  • 0
بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان است که 11 سال متوالی برنده این عنوان بوده و دارایی او در حدود 51 میلیارد دلار تخمین زده می شود. گیتس در سن 43 سالگی ثروتمندترین مرد جهان بود. او از سن 20 سالگی تاکنون رئیس شرکت مایکروسافت بوده است که ...
10 راز موفقیت در کسب و کار جدید

10 راز موفقیت در کسب و کار جدید

  • 01 آبان 1395
  • 1603
  • 0
کارآفرینی و نوآوری در بخش های متعدد اقتصادی مطلبی است که مدت ها در کشور ما مورد بحث است. برای گسترش واهمیت عملی شدن این موضوع در کشورمان تسهیلاتی نیز برای کارآفرینان درنظر گرفته شده است. اما مسلما در این راه برای موفقیت و امکان اد...
اصول طلایی مشتری مداری

اصول طلایی مشتری مداری

  • 03 مهر 1395
  • 1394
  • 0
مشتری مداری با استخدام هر عضوی از سازمان آغاز می شود   احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است   مشتری مداری کنار آمدن با مشتریان ناسازگار است   شکایات مشتری ارزان ترین راه شناخت مشتریان...
10 نكته در مورد بازاريابي خودتان و تجارتتان

10 نكته در مورد بازاريابي خودتان و تجارتتان

  • 03 مهر 1395
  • 1446
  • 0
اگر شما مانند اكثر پيمانكاران و مديران اجرايي شركت‌هاي تجاري كوچك هستيد، شب‌بيداريهاي بسياري كشيده‌ايد و به اين نكته فكر كرده‌ايد كه چگونه تعداد مشتريان و ميزان فروش را افزايش دهيد. بنابراين، بازاريابي كار تجار...
 اعتماد مشتريان خود را جلب كنيد

اعتماد مشتريان خود را جلب كنيد

  • 03 مهر 1395
  • 1121
  • 0
افزايش اعتماد مشتريان بر عهده شما، شركت شما ، محصولات  و فروشگاه شما است و موثرترين راه براي افزايش فروش به شمار مي رود. زمانيكه مشتريان به شما اعتماد مي كنند، شما مي توانيد قيمت بالاتري نسبت به رقباي خود به آنها پيشنهاد كنيد...
ويژگيهاي يك فروشنده موفق

ويژگيهاي يك فروشنده موفق

  • 03 مهر 1395
  • 1206
  • 0
آنچه كه فروشنده موفق را از ديگر فروشندگان متمايز مي كند چيست؟ موفق ترين فروشندگان داراي ويژگيهاي ذيل هستند:
مدیریت کارکنان مشکل آفرین

مدیریت کارکنان مشکل آفرین

  • 01 مهر 1395
  • 1219
  • 0
وارد بسیاری را می توان نام برد که به اعتقاد مدیران نیاز به اقدام انضباطی دارد. بدون تردید یکی از مسائل جدی که مدیران با آن مواجهند، حضور نامرتب افراد در محل کار است که ارتباطی مستقیم با بهره وری دارد. علت این امر می تواند ریشه در ...
یک فروش به یادماندنی

یک فروش به یادماندنی

  • 01 مهر 1395
  • 1131
  • 0
کی از مسایل مهمی که فروشنده را به موفقیت می‌رساند، این است که بتواند فروش را در ذهن مشتری خاطره‌‌انگیز و به یاد ماندنی کند. براین اساس، چگونگی نوع برخورد و صحبت با مشتریان و فنون شروع و خاتمه مذاکره، بسیار مهم و تاث...
انواع شخصیت های مدیریتی

انواع شخصیت های مدیریتی

  • 01 مهر 1395
  • 1117
  • 0
مدیران دارای مشخصات منحصر به فردی هستند که به صورت تواناییهای ارثی ، تجارب یادگیری یا مخلوطی از ایندو هستند و عملکرد و کارآیی آنها و سبک رهبری آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بسته به اینکه چه نوع ویژگیهایی در شخصیت مدیر یا ره...
تأثیر مهم طراحی داخلی فروشگاه بر مشتری

تأثیر مهم طراحی داخلی فروشگاه بر مشتری

  • 01 مهر 1395
  • 1274
  • 0
از آنجا که تا چند سال گذشته، طراحی داخلی فروشگاه در کشور ما از جایگاه در خور توجهی برخوردار نبوده، این نوشتار سعی بر آن دارد که به اهمیت و تأثیر lمعماری داخلی در جذب مشتری و نهایتاً سیاست فروش بپردازد، تا با آگاهی از ارزش طراحی ای...
چگونه در اولین برخورد با مشتری تاثیر گذار باشیم

چگونه در اولین برخورد با مشتری تاثیر گذار باشیم

  • 11 شهریور 1395
  • 992
  • 0
به عنوان یک فریلنسر، گذاشتن تاثیری خوب در اولین برخورد برای ایجاد رابطه بـا مشتری بسـیار مهم است. مشتریان شخصی را می خواهند که بتوانند به او اعتماد کنند و با او کار کنند. علاوه بر این، این طبیعت انسان است که به کسانی که دوست دارد ...
چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی

چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی

  • 11 شهریور 1395
  • 1077
  • 0
حتماً بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده اید که به علت نامعلوم رفتاری توهین آمیز و ناسزاوار از خود بروز می دهند. شما را تهدید می کنند و می خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می کنند. در برخورد با چنین افرادی چه باید...