مدیریت کسب و کار

مدیریت کسب و کار
 15 راه ساده برای نفوذ در قلب مشتری

15 راه ساده برای نفوذ در قلب مشتری

  • 11 شهریور 1395
  • 2167
  • 0
آیا برای شما هم پیش آمده که به فروشگاه و یا شرکتی مراجعه کنید که در آن فرد مسئول، نه تنها به شما سلام نمی کند بلکه جواب سلام شما را هم نمی دهد ؟ تازه اگر به شما خیلی هم لطف بکند بدون اینکه به شما نگاهی بیندازد زیر لب چیزی شبیه سلام می گوید !در فرهنگ ما سلام معمولا اولین کلمه در شروع ارتباط است .در روایات دینی هم تاکید شده که جواب سلام واجب است. بنابراین تا حد ممکن شما اولین نفری باشید که سلام می کند و در پاسخ دادن به سلام هم با استفاده از لحن مناسب و حالت گشوده چهره و افزودن کلماتی مثل "خوش آمدید" و"در خدمت شما هستم" و... پذیرنده بودن خود را به مشتری القا کنید.
روش های قیمت گذاری

روش های قیمت گذاری

  • 07 شهریور 1395
  • 2991
  • 0
روش  قیمت گذاری روانی: دراین روش قیمت ها به گونه ای تعیین می شوند که خریدار از نظر روانی احساس کند قیمت مناسبی برای کالا یا خدمات مورد نظر خود می پردازد. به همین دلیل معمولا در این روش فروشندگان و تولید کننگان با اعداد یا خدمات بازی می کنند. به اعتقاد کارشناسان علم روانشناسی استفاده از اعداد 5 و 9 در انتهای قیمت ها تاثیر بسیاری از نظر روانی دارد زیرا ذهن مشتری ها ناخدآگاه تمایل به روند کردن اعداد به سمت پایین تر دارد. در این روش کارشناسان به تولید کنندگان و فروشندگان توصیه می کنند که قیمت محصولات خود را با 5 یا 9 تمام کنند. مثلا 999 تومان یا 1995 تومان و... به اعتقاد کارشناسان این اعداد ناخدآگاه تاثیر روی مشتری می گذارد.
12 سوال برای انتخاب مدیر فروش مناسب

12 سوال برای انتخاب مدیر فروش مناسب

  • 07 شهریور 1395
  • 2115
  • 0
چگونه با تجزیه‌وتحلیل داده‌ها کنار می‌آیید؟ فروشندگان تنها به یک عدد اهمیت می‌دهند: پورسانت فروش. البته تعداد مشتریان و نرخ موفقیت نیز بسیار مناسب است.ملاحظه نمایید که تمام شاخص‌هایی که دغدغه فروشنده است، کاملاً به پورسانت وی مرتبط است. همه‌چیز پورسانت است.اما هنگامی‌که یک فروشنده به مدیریت فروش منصوب می‌گردد، باید قادر به تولید گزارش‌ها و ارائه پیش‌بینی‌های خود در خصوص شاخص‌های مرتبط با تیم فروش و فرایند فروش را داشته باشد. لزوماً، نیازی نیست که مدیریت فروش یک تحلیل‌گر حرفه‌ای اطلاعات نیز باشد. فقط باید کمی با اعداد و ارقام و تشخیص صحیح در خصوص نحوه استفاده از داده‌های خام را داشته باشد. بپرهیزید از کاندیدی که از فعالیت‌های مرتبط تجزیه‌وتحلیل اطلاعات به&z...
خصوصیات متفاوت زنان موفق در کسب‌وکار

خصوصیات متفاوت زنان موفق در کسب‌وکار

  • 07 شهریور 1395
  • 2255
  • 1
چه خصوصیت مشترکی در زنان موفق وجود دارد که آنها را از بقیه متمایز می‌کند؟ شاید به دنبال شنیدن این هستید که در ادامه تعدادی از مهارت‌های چندگانه جادویی را برای شما عنوان کنم. شاید فکر می‌کنید استعداد‌های خارق‌العاده یا داشتن یک زوج عالی باعث موفقیت آنها می‌شود.در حال حاضر تنها چهار درصد از مدیران اجرایی 500 شرکت برتر جهان را زنان به خود اختصاص داده‌اند؛
بازاریابی و فروش و تفاوت های آنها

بازاریابی و فروش و تفاوت های آنها

  • 03 شهریور 1395
  • 2112
  • 0
فرض کنید قصد دارید کسب و کاری را راه اندازی کنید و محصول (کالا یا خدمات)تولید و ارائه کنید. آیا می دانید دقیقاً چه چیزی تولید خواهید کرد؟ آیا از میل و گرایش و ذائقه ی مخاطب یعنی مردم نسبت به آن محصول خاص باخبرید؟ آیا اطمینان دارید که فردا پس از تولید آن، تمام سرمایه گذاری ها، تولیدات و زحمات شما به پول تبدیل خواهد شد؟
ترسیم اهداف

ترسیم اهداف

  • 03 شهریور 1395
  • 3268
  • 0
ترسیم اهداف،رمز موفقیت شماست! چگونه میتوانید زودتر از آنچه که فکرش را می کنید به خواسته هایتان دست پیدا کنید!  موفقیت یعنی تعیین اهداف و هر چیزی غیر از اهداف، در حاشیه قرار میگیرد. این یکی از بزرگ ترین کشفیات بشر در سرتاسر طول تاریخ بوده و هست. فقط وقتی زندگی شما زیبا و پُربار می شود که دقیقاً و به وضوح برای خودتان مشخص کنید چه میخواهید. سپس برای دستیابی به آن برنامه و پلان طراحی کنید و هر روز از زندگی تان را صرف کار کردن بر روی این برنامه و تحقق آن کنید.
مدیریت و بودجه بندی تبلیغات

مدیریت و بودجه بندی تبلیغات

  • 03 شهریور 1395
  • 3851
  • 0
دستیابی به پول و ثروت بیشتر نیز از این قانون مستثنا نیست. برای اینکه به پول بیشتری برسید، باید به شکلی دقیق و مؤثر و برنامه ریزی شده سرمایه گذاری کنید. یکی از این سرمایه گذاریهایی که میتواند شما را به موفقیت و ثروت فراوان برساند، تبلیغ کردن است. تبلیغات اگر درست و حساب شده برنامه ریزی و انتخاب شوند، بسیار نتیجه بخش و سودآور خواهند بود. دلیل اینکه روی «درست و حساب شده» بودن تبلیغات تأکید داریم این است که اگر تمامی جوانب را در مورد نحوه ی تبلیغ، نوع، مدت، مکان و اصول کلیِ تبلیغ رعایت نکنید، جز صرف انرژی و اتلاف منابع، نتیجه ای عاید شما نخواهد شد. از سوی دیگر، با مدیریت و برنامه ریزی صحیحِ تبلیغاتی میتوانید افزایش فروش، محبوبیت محصول و در نتیجه سود و پولسازی بیشتر را تجربه کنید و طعم شیرین موفقیت و ثروت را بچشید. میخواهیم روی این ن...
پول و مراحل 10 گانه ی پولدار شدن!

پول و مراحل 10 گانه ی پولدار شدن!

  • 03 شهریور 1395
  • 2345
  • 0
برای اینکه در زندگی و کسب و کارتان به جایی برسید، اول باید دقیقاً مشخص کنید آن نقطه کجاست. باید خودتان اول به وضوح بدانید چه میخواهید. وقتی مقصد را ندانید، از کجا متوجه می شوید که به چه طریق و از چه راهی باید به سمتِ آن بروید؟ این موضوع، مشکلِ بسیاری از ماهاست! زندگی مان را تا لحظه ی مرگ سپری میکنیم و در تمام این مدت نمیدانیم که به دنبال چه هستیم! برای ثروتمند شدن هم باید اول هدف تان را معلوم کنید. یعنی چه؟ یعنی اینکه بعد از فلان مدت، دقیقاً چند میلیون پول میخواهید داشته باشید؟ 10؟ 50؟ 200؟ چقدر؟ به این شکل، احتمال اینکه این خواسته و هدف شما به واقعیت تبدیل شود افزایش پیدا میکند. فقط نگویید «دوست دارم انقدر پول داشته باشم!» تاریخ و مقدار دقیق پول مورد نظرتان را همین ابتدای کار مشخص کنید.
پول… رمز بقای کسب و کار!

پول… رمز بقای کسب و کار!

  • 03 شهریور 1395
  • 2037
  • 0
فرقی نمی کند که محصول شما جزو محصولاتِ قابلِ لمس(tangible) یعنی کالا است (مثل پوشاک، موادغذایی، ماشین آلات و … که با دست قابل لمس و قابل رؤیت هستند) یا محصولی غیر قابلِ لمس(intangible) یعنی خدمات (مثل خدمات آموزشی، مشاوره ای، خدمات پرستاری، پزشکی، مراقبتی، نظافتی و … که قابل لمس نیستند). در هر صورت برای اینکه بتوانید کسب و کار خوب و موفقی را برای خودتان دست و پا کنید قبل از هر کار ی، اول باید بدانید چگونه قرار است مشتری جذب کنید و محصول تان را به فروش برسانید و آن را تبدیل به پول کنید. باید روش هایی را که برای جذب مشتری انتخاب می کنید به دقت ارزیابی و بررسی کنید و ببینید که آیا بازدهی و نتیجه خواهند داد یا نه.
مدیریت پول

مدیریت پول

  • 03 شهریور 1395
  • 2056
  • 0
درصد بالایی از جمعیت چند میلیاردی جهان، در هر شغل و کسب و کار ی که هستند،جزو اقشار متوسط و پایین محسوب میشوند. این قشر متوسط و پایین چه کسانی هستند؟ قشر متوسط شامل کسانی است که معمولاً تلاش میکنند تحصیلات عالیه داشته باشند، و پس از فارغ التحصیل شدن، به دنبال کار به اصطلاح شرافتمندانه ای هستند که در آن سخت کار کنند، به فیش حقوقی شان، که تنها منبعِ امیدشان است، تکیه کنند و حقوق ثابتی دریافت کنند تا مبادا به اصطلاح کم بیاورند و نتوانند قرض های خود را سر موعد تسویه کنند. آنها حداقل رفاه مالی و زندگی یکنواخت را به هر نوع ماجراجویی و ریسکی ترجیح میدهند. به راستی در ذهن این گروه از مردم چه میگذرد؟
قطعی کردن فروش به کمک همدلی با مشتری

قطعی کردن فروش به کمک همدلی با مشتری

  • 03 شهریور 1395
  • 2815
  • 0
"هیچ حقیقتی جز نگرش شما وجود ندارد! این نوع و کیفیت نگرش شماست که موفقیت یا شکست شما را رقم میزند." از آنجایی که ذهن نیمه هوشیار شما به شدت تحت تأثیر افکار ذهن هوشیار (همین ذهنی که با آن حس، تجربه و فکر میکنید) قرار دارد، وقتی سعی کنید که تمام اهداف و خواسته هایتان را همیشه و در هر شرایطی تجسم کنید و در ذهنتان (ذهن هوشیار) برای آنها تصویر بسازید، میتوانید با این کار ذهن نیمه هوشیار و ناهوشیارتان را (که مسئول اعمال و اتفاقات غیرارادی است) تحریک و برانگیخته کنید تا تصاویری را که از ذهن هوشیارتان در خود ذخیره کرده، از طریق هدایت غیرارادی تصمیمات و عملکرد شما، آن تصاویر را به واقعیت تبدیل کند و در دنیای بیرون، تحقق بخشد. (مجله ساکس) مشتری ها در هر روز بطور متوسط در معرض حدود 3000 پیام بازرگانی قرار میگیرند.
تیپهای شخصیتی مشتری و راهکارهای مذاکره با آنها

تیپهای شخصیتی مشتری و راهکارهای مذاکره با آنها

  • 03 شهریور 1395
  • 4439
  • 0
بر اساس نکات ابتدای متن متوجه شدید که در کار فروش، با تیپ های مختلف و متنوعی از خریداران و مشتریان سر و کار خواهید داشت. بدون شک، هر کدام از این تیپ ها، نوع برخورد و نحوه ی صحبت و مذاکره ی متفاوتی را می طلبد تا بتوان فروش را به نتیجه رساند. هرگز نمی توانید با یک نوع سیاست و روش فروش، کالا یا خدمات خود را به هر مشتری ای که از راه می رسد بفروشید. بنابراین، سعی کنید از طریق دانش و تجربه، مشتری خود را بشناسید و تیپ او را مشخص کنید و متناسب با آن، عمل کنید. گفتیم که یکی از ارکان مهم در موفقیت آمیز بودن فروش، این است که به صحبت ها و نیازهای مشتری به خوبی گوش کنیم. بطور کلی، شنونده ی خوب بودن، نه تنها در کسب و کار، بلکه در تمام ابعاد زندگی، برای فرد مفید و سودمند است. برای موفقیت فروش تان در مورد هر یک از تیپ های خریداران، از قبل برنامه داشته باشی...
راههای اعتمادسازی و غلبه بر تردید مشتری

راههای اعتمادسازی و غلبه بر تردید مشتری

  • 03 شهریور 1395
  • 2415
  • 0
حجم بالایی از مشتریان ما را کسانی تشکیل میدهند که نه نظر مثبت دارند و نه نظر منفی قطعی. به عبارتی رأی شان به فروشنده، رأی ممتنع است. این حجم از مخاطبان شما، حدود 40 درصد از مشتریان را تشکیل میدهند که حجم قابل توجهی است. اگر بتوانید این گروه از مشتریان بلاتکلیف را به رأی مثبت به خودتان و خرید محصولتان ترغیب و متقاعد کنید، در واقع توانسته اید تغییر و تحول عظیمی در حجم فروش تان بوجود آورید. به عبارت دیگر، کسانی که محصول شما و محصول رقبای شما را نمیخرند، یعنی همین 40 درصد، اگر بتوانید به خرید کردن ترغیب شان کنید، بزرگ ترین منبع خرید شما هستند.
نکاتی مهم که در معرفی محصول باید رعایت شود

نکاتی مهم که در معرفی محصول باید رعایت شود

  • 03 شهریور 1395
  • 3432
  • 0
نکته ای که در فروش باید همیشه مد نظر داشته باشید این است که همیشه و در هر شرایطی باید به تمام جوانب کار توجه کنید! نوع و طرز لباس پوشیدن شما و وضعیت ظاهری تان در قضاوت و حسی که مشتری و خریدار در مورد محصول شما و کیفیت آن دارد تأثیر میگذارد. از آنجایی که لباس شما 95 درصد از بدن و ظاهر شما را پوشش می دهد، بنابراین لباسی که بر تن میکنید و میزان آراستگی ظاهری تان در واقع 95 درصد از تأثیر اولیه ی شما بر روی مشتری را تشکیل میدهد. بنابراین در مورد نوع لباس و ظاهری که در جلسات فروش برای خود انتخاب میکنید دقت کافی را داشته باشید
تاثیرگذاری بر ذهن مشتری با شناسایی نیازهای مشتری

تاثیرگذاری بر ذهن مشتری با شناسایی نیازهای مشتری

  • 03 شهریور 1395
  • 2098
  • 0
یکی از نیازهای اولیه ی همه ی انسان ها داشتن پول و درآمد بیشتر است. هرگاه بتوانید کالا یا خدمات و محصول خود را با سود و منفعت بیشتر برای مشتری گره بزنید و مرتبط کنید، توجه مشتری تان را بیشتر و بیشتر به سمت محصول تان جلب میکنید و در نتیجه اشتیاق بیشتری برای خرید کردن در او ایجاد میکنید.
تصویر ذهنی درست برای موفقیت در فروش

تصویر ذهنی درست برای موفقیت در فروش

  • 03 شهریور 1395
  • 2324
  • 0
خیلی از تصمیم هایی که در زندگی میگیریم و بسیاری از کارهایی که در طول روز انجام میدهیم، در واقع افکار و ایده هایی هستند که شب ها قبل از خواب به ذهن مان خطور می کنند و صبح روز بعد که از خانه بیرون میرویم، تا شب تمام اعمال و تصمیمات ما را تحت تأثیر قرار میدهند. هر چیزی را که در ذهن خود تصویرسازی و باور کنید، به آن دست پیدا خواهید کرد. (ناپلئون هیل)
رفتار با مشتری

رفتار با مشتری

  • 03 شهریور 1395
  • 2062
  • 0
در اینجا می خواهم در مورد این قانون کلی صحبت کنم که یک مشتری به عناوین و به شکل های مختلف باید حس کند برای شما مهم است و به او توجه دارید. نه تنها در زمینه ی فروش، بلکه حتی در چهار چوب خانوادگی و اجتماعی نیز ما تا زمانی که احساس کنیم مورد توجه و علاقه ی اطرافیانمان هستیم، و آنها برای ما و نیازها و خواسته هایمان ارزش قائل هستند، احساس خوب پیدا می کنیم. در حالی که، وقتی مورد بی توجهی قرار می گیریم، مثل کودکی می شویم که مورد بی مهری و بی توجهی پدر و مادر خود قرار گرفته است. مضطرب می شویم و احساس ناامنی می کنیم.
21 تکنیک افزایش فروش

21 تکنیک افزایش فروش

  • 03 شهریور 1395
  • 2060
  • 0
نظر به نقش حیاتی و تعیین کنندهء آشنایی با تکنیک های فروش در دستیابی به سودآوری مطلوب و ایده آل، به 21 روش کاربردی برای افزایش فروش اشاره می کنیم. بدیهی است اجرای دقیق و همه جانبهء این نکات، سهم قابل توجهی در رشد، رونق و بالندگی کسب و کار شما خواهد داشت
۲۰ عادت غیر‌ حرفه‌ ای در محیط کار

۲۰ عادت غیر‌ حرفه‌ ای در محیط کار

  • 03 شهریور 1395
  • 2137
  • 0
کسانی که در محیط‌های اداری و شلوغ کار می‌کنند، گاهی اوقات دشوار است که روی تمام رفتار‌های خود تسلط داشته باشند و کاری غیر‌عادی و نامتناسب با محیط کار انجام ندهند. بعضی عادت‌ها باعث می‌شود بدون این‌که حتی متوجه شویم، در دید همکاران و حتی رئیس خود تبدیل به یک کارمند نالایق و غیر‌حرفه‌ای شویم. ترک کردن این عادت‌ها کار سختی نیست اگر از آن‌ها آگاه باشیم.
۶ ترفند برای استفاده هرچه بهتر از زبان بدن

۶ ترفند برای استفاده هرچه بهتر از زبان بدن

  • 01 شهریور 1395
  • 2242
  • 0
بسیاری از افراد حرفه‌ای در کسب ‌و کار معتقد هستند که نباید از اهمیت زبان بدن غافل شد.بعضی ترفندها مانند لبخند به لب داشتن و به گرمی دست دادن می‌تواند به شما کمک کند تا در زندگی روزمره خود یا در کسب و کارتان روی مخاطبانتان تاثیر مثبت بیشتری بگذارید.
۱۰ راه حل مفید برای مدیران در مدیریت زمان

۱۰ راه حل مفید برای مدیران در مدیریت زمان

  • 31 مرداد 1395
  • 2209
  • 0
زمان با ارزش‌ترین منبع و سرمایه‌ی افراد شناخته می‌شود. این منبع غیر قابل بازگشت برای مدیران از ارزش بیشتری برخوردار است. این قشر از جامعه‌ی کاری، بدلیل داشتن وظایف بیشتر، ممکن است در مدیریت بهینه‌ی زمان با مشکل مواجه شوند و در انجام کارها دچار سردرگمی شده و تمرکز خود را از دست بدهند. راه‌ حل‌های آسانی برای مدیریت زمان توسط این گروه از افراد وجود دارد که در ادامه با ۱۰ مورد از آنها آشنا می‌شویم.
نقش جنسیت در فروش محصولات

نقش جنسیت در فروش محصولات

  • 28 مرداد 1395
  • 2170
  • 0
این یکی از قدیمی ترین راهکارهای تعیین موقعیت کالاست . سیگار «مارلبورو»،صابون آرایش «لاوا» همگی محصولات مورد استفاده مردان هستند و سیگار«ویریجینیا اسلیم» زنان را هدف قرار میدهد. تعدادی از آگهی های «قهوه اینترنشنال» کمپانی «جنرال فود» ، زنان را به طور ویژه هدف قرار میدهد .
کلید فروش موفق

کلید فروش موفق

  • 25 مرداد 1395
  • 2275
  • 0
در فروش هدف برقراری ارتباط با مشتری و متقاعد ساختن وی برای خرید به شیوه‎ای هر چه موثرتر است. برای این منظور باید شناخت کاملی از مشتری داشت. باید تعریفی از یک مشتری ایده‎آل داشت. باید از خود پرسید چرا مشتری باید محصول ما را برای خرید انتخاب کند. واقعیتهای تازه‎ای که راجع به فروش مطرحند به قرار زیرند:     امروزه، تعداد فروشندگان بیشتر از تعداد خریداران است.     امروزه، فروش از هر زمان دیگری پیچیده‎تر اس
راه های موفقیت و افزایش فروش و مشتری در فروشگاه های زنجیره ای

راه های موفقیت و افزایش فروش و مشتری در فروشگاه های زنجیره ای

  • 25 مرداد 1395
  • 2556
  • 0
یک فروشگاه زنجیره ای قادراست وفاداری مشتری را به وسیله ایجاد وتوسعه تصویری مطلوب از فروشگاه زنجیره ای در ذهن او تقویت و استحکام بخشد که این عمل از طریق ( ارائه خدمات ویژه – طراحی زیبا -  نحوه فعالیتهای اجرایی و- و نحوه برخورد پرسنل) امکان پذیراست .در واقع موقعیت و جایگاه فروشگاه زنجیره ای که در ذهن مشتری قراردارد . دارای ارزش است و یک عامل حیاتی و موثر محسوب میشود  نه آن تصوری که یک مدیر فروشگاه زنجیره ای از واحد خود دارد . بنابراین فروشگاهها باید بدانند که چه تصوری درذهن مشتری نسبت به فروشگاه زنجیره ای وجوددارد وآیا فروشگاه زنجیره ای با خواسته های او هماهنگ و سازگار است .؟
فروشندگی حرفه ایی

فروشندگی حرفه ایی

  • 20 مرداد 1395
  • 2521
  • 0
عوامل کلی موثر در فروش موفق: 1-       احترام پیش از فروش 2-       اعتماد در زمان فروش 3-       لذا بعداز فروش
 شروع یک روز کاری فروشنده موفق

شروع یک روز کاری فروشنده موفق

  • 20 مرداد 1395
  • 4833
  • 1
شغل فروشندگي به قدري اهميت دارد كه آن را به تمام كننده تيم (فوروارد) تشبيه كرده اند. در مقاله »يك روز فروشنده موفق« از لحظه اي كه فروشنده چشم باز مي كند تا پايان فعاليت روزانه و آخرين لحظات بيداري مورد بررسي قرار گرفته و سعـــي شده است تكنيك هاي فروشندگي حرفه اي و ويژگي هاي فروشندگان موفق در قالب اعمال و كردار روزانه او مورد توجه قرار گيرند.
تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق

تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق

  • 20 مرداد 1395
  • 2234
  • 0
• فروشندگان حرفه ای و موفق سحرخیر هستند، اگر یک ساعت از خواب خود را در هر روز کم کنید، پنج سال به عمر کاری خود اضافه کرده اید، سحرخیز باشید و برنامه داشته باشید. • میزتان را مرتب نگه دارید، نظم و انضباط هم در روحیه خودتان تأثیر مثبتی دارد و هم در روحیه مراجعه کنندگان به شما، یا کسانی که شما به آنها مراجعه می کنید. • بهتر است از شب قبل برنامه ها و تماس های تلفنی تان را تنظیم کنید. • فعالیت هایتان را اولویت بندی کنید و طبق قانون پارتو ابتدا به ۲۰ % کارهای مهم بپردازید که ۸۰ % مشکلات شما از این طریق حل می شوند و منافع بیشتری نصیب شما می گردد.
نقش رنگها در دکوراسیون داخلی فروشگاه

نقش رنگها در دکوراسیون داخلی فروشگاه

  • 19 مرداد 1395
  • 3499
  • 1
مهم‌ترین نقش در طراحی و دکوراسیون داخلی، بر عهده رنگ ها می باشد. رنگ‌ها دارای معنی هستند و منعکس کننده نوع احساس ما هستند. رنگ ها دارای نیروی خاصی هستند و هر یک از طیف ها یک احساس عمیق را در محیط القا  می کنند. هر رنگ تاثیر فیزیكی و روحی خاصی را بر روی بیننده می گذارد و افراد واكنش های متفاوتی نسبت به رنگ های مختلف از خود نشان می دهند. روانشناسی رنگ ها در دنیای تجاری امروز از اهمیت خاصی برخوردار است و می توان اظهار داشت كه هر چیزی را كه در اطراف خود می بینیم به گونه ای در ارتباط مستقیم با این علم است.
تأثیر تیپ و ظاهر آراسته بر موفقیت بازاریابی و فروش

تأثیر تیپ و ظاهر آراسته بر موفقیت بازاریابی و فروش

  • 19 مرداد 1395
  • 3529
  • 0
یکی از مقولات بسیار مهمی که نقش غیر قابل انکاری در موفقیت شغلی بازاریابان و فروشندگان دارد، نحوه‌ی لباس پوشیدن آنها است. بازاریابی تلفیقی از علم و هنر است. یادگیری اصول و قواعد بازاریابی بخشی از علم بازاریابی می‌باشد که با شرکت در دوره‌های بازاریابی و فروش، خواندن کتاب‌ها و مجلات و تماشای فیلم‌های آموزشی محقق می‌شود. اما از سوی دیگر بازاریابی یک هنر است و فارغ از تمام اصول و قوانین، بازاریاب باید یک هنرمند باشد تا بتواند نیاز مشتری را به درستی تشخیص داده و با محصول و یا خدمت خود در جهت رفع آن گام بردارد و موجبات خشنودی مشتری را فراهم آورد. هنرمند بودن بازاریاب مسئولیت او را حساس‌تر می‌کند زیرا وی باید به ظرایفی توجه کند که تنها چشمان تیزبین یک هنرمند قادر به مشاهده و درک آنها است.
نقش زبان بدن در فروش موفق

نقش زبان بدن در فروش موفق

  • 19 مرداد 1395
  • 3420
  • 0
مطالعات روانشناختی حاکی از آن است که تأثیر شما بر دیگران از مجرای زبان، تنها برابر 7% می باشد در حالیکه این اثر گذاری برای حالت بیان مطلب 38% ، و برای زبان تن برابر 55% است. به علاوه اینکه چگونه به نظر بیائید نیز می تواند بر جانبداری پیام تأثیر بگذارد و بنابراین 93% حس بدون بیان واژگان انتقال پیدا می کند. این مطلب در فروش نیز حقیقت دارد. ما در دنیای واقعی به فروش اقلام ملموس و نیز ایده ها و عقاید غیر ملموس مشغول هستیم. یک راه میان بر و سریع برای اینکه به طور مؤثر به امر فروش در زندگی بپردازیم، استفاده از سلاح قدیمی و بسیار قدرتمند موسوم به زبان تن می باشد…..
چگونه کسب و کار کوچک راه اندازی نماییم؟

چگونه کسب و کار کوچک راه اندازی نماییم؟

  • 18 مرداد 1395
  • 2081
  • 0
چگونه کسب و کار کوچک راه اندازی کنیم سوال خیلی هاست.دیروز دلایل ورشکستگی کسب و کارهای کوچک بررسی شد.امروز راهکارهای راه اندازی موفق کسب و کارهای کوچک بررسی می شود. به منظور تحلیل آماری و با قاعده در خصوص کسب و کار کوچک ، باید گفت که این مقوله دارای قوانین اجرایی تجاری است. هر صنعتی بر اساس درآمد و میزان استخدام سالانه ، اندازه استانداردی را برای خود تعریف می‌کند.
۳۵ نکته در آغاز و تعیین نام یک کسب و کار جدید

۳۵ نکته در آغاز و تعیین نام یک کسب و کار جدید

  • 18 مرداد 1395
  • 2313
  • 0
۱) بزر گ بیندیشید ولی با یک کار کوچک آغاز کنید. ۲) قبل از آغاز یک کسب و کار باید مطمئن شوید که مفهومی که در ذهن دارید قابل اجراست. بهتر است ابتدا یک نمونه کار انجام دهید و نتیجه را ارزیابی کنید. بیندیشید که چگونه میتوانید تئوری خود را در یک مقیاس کوچک بیازمائید، قبل از اینکه متعهد کاری بزرگ از قبیل قرارداد رهن و یا خرید مکان شوید.
هفده اشتباه افراد در آغاز يك كسب و كار جديد

هفده اشتباه افراد در آغاز يك كسب و كار جديد

  • 18 مرداد 1395
  • 2276
  • 0
آنچه در اين مقاله مي بينيد حاصل تجربيات «جان اوشر» است او صدها كالا را بهينه سازي يا ابداع كرده است يكي از اين محصولات يك مسواك برقي است كه تبديل به پرفروش ترين مسواك آمريكايي شد و آن هم فقط در طول 15 ماه! كساني كه با دنياي كسب و كار آشنا هستند به خوبي مي دانند كه اين يك شاهكار است. او همچنين چندين كمپاني موفق را تاسيس كرده است. يكي از اين كمپاني ها Cap Toys است كه توانست به فروش 125 ميليون دلار در سال دست پيدا كند و سپس آن را به كمپاني «Hasbro» فروخت. اما يكي از بزرگترين كارهاي او كه كمك بزرگي به دنياي كسب و كار كرد اين بود كه شروع به تهيه ليستي از اشتباهات كرد كه نبايد در شروع يك كسب و كار جديد آن ها را مرتكب شد. اين ليست حاصل تجربيات سالها ابداع و تاسيس كارهاي جديد است.
آموزش حسابداری برای غیر حسابداران

آموزش حسابداری برای غیر حسابداران

  • 18 مرداد 1395
  • 2558
  • 1
آموزش حسابداری مقدماتی برای صاحبان مشاغل . در لینک زیر میتوانید کتاب آموزش حسابداری برای غیر حسابدارن را دانلود کنید . لازم به ذکر است فرمت فایل پیوستی بصورت PDF میباشد 
اصول حسابداری

اصول حسابداری

  • 18 مرداد 1395
  • 2372
  • 0
تعريف حسابداري:حسابداري شناسايي اندازه گيري ثبت وگزارش اطلاعات اقتصادي به استفاده كنندگان به گونه اي كه امكان قضاوت وتصميم گيري آگاهانه براي آنها فراهم شود. استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری مجموعه کسانی هستند که جهت تصمیم گیری نیازمندند اطلاعات حسابداری را دریافت نمایند.استفاده کنندگان اطلاعات مالی 2 گروه هستند :استفاده کنندگان درون سازمان وبرون سازمانی .
با این هفت راهکار، فروش خود را به‌طور معجزه‌آسا افزایش دهید!

با این هفت راهکار، فروش خود را به‌طور معجزه‌آسا افزایش دهید!

  • 16 مرداد 1395
  • 2209
  • 0
1.بر فروش خود بیفزایید اولین و مهم‌ترین راه برای افزایش درآمد، فروش کردن بیشتر است و البته راهی برای رسیدن به این منظور است که بر مشتریان خود بیفزایید. اگر صاحب یک رستوران هستید چگونه می‌توانید مشتریان بیشتری را به خود جلب کنید؟ اگر کارتان فروش قطعات یدکی است، چگونه می‌توانید بر فروش خود بیفزایید؟ اگر کارهای چاپی می‌کنید، چگونه می‌توانید مشتریان بیشتری را به موسسۀ خود بکشانید؟ و…
ارسال اس ام اس تبلیغاتی تاثیرگذار

ارسال اس ام اس تبلیغاتی تاثیرگذار

  • 16 مرداد 1395
  • 2303
  • 0
۱- متن اس ام اس خود را واقعا ساده بنویسید. قانون طلایی در بازاریابی با سامانه پیامک  این است که متن اس ام اس باید ساده،مستقیم و منحصر بفرد باشد.
50 روش جذب مشتری

50 روش جذب مشتری

  • 16 مرداد 1395
  • 12508
  • 0
جذب مشتری و شناخت روش های آن یکی از ارکان بازاریابی است.از این رو در این مجال پنجاه روش جذب مشتری بر گرفته از کتاب پاول.ر.تیم ارائه می گردد؛
۹ گام طلایی برای جذب مشتری

۹ گام طلایی برای جذب مشتری

  • 14 مرداد 1395
  • 2075
  • 0
۱) برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید اگر چه جذب مشتری جدید کاری جذاب است ولی اگر مشتری قدیمی چنین بپندارد که اهمیت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد . ۲) پس از بروز مساله(از نظر ارتباط با مشتری)هر چه سریع تر آن را حل کنید.....
چگونه یک مکالمه را آغاز کنیم؟

چگونه یک مکالمه را آغاز کنیم؟

  • 14 مرداد 1395
  • 2147
  • 0
شروع یک مکالمه همیشه کار آسانی نیست، گاهی دوست دارید که این‌کار را انجام دهید اما حرفی برای گفتن نمی‌یابید. این‌کار نیاز به یک جمله طلایی یا حرفی تاثیر‌گذار ندارد، می‌توان سر صحبت را با گفتگو در رابطه با ساده‌ترین مسائل آغاز کرد. با ما همراه باشید تا با آسان‌ترین راه‌های ممکن برای آغاز یک مکالمه آشنا شوید.
9 راه برای شروع گفتگو با افراد مختلف در محل کار ر

9 راه برای شروع گفتگو با افراد مختلف در محل کار ر

  • 14 مرداد 1395
  • 2187
  • 0
ارتباط با افراد مختلف در محیط کاری، جزو مهم‌ترین وظایف فردی و جمعی یک شخص است. شخصی که بتواند ارتباط خوب و موفقی را با دیگر افراد در محل کار خود داشته باشد، سریع‌تر از دیگر افراد، پیشرفت می‌کند و در زمینه کاری، موفق‌تر است. در این مقاله، ۹ راه برای شروع مکالمه با افراد مختلف در محل کار را آموزش می‌دهیم
مسائلی که افراد موفق در محل کار بروز نمی‌ دهند

مسائلی که افراد موفق در محل کار بروز نمی‌ دهند

  • 14 مرداد 1395
  • 2208
  • 0
همیشه در محل‌ کار باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد، هر کارمند و مدیر آگاه باید در محیط کار هوشمندانه رفتار کند، چرا که گاهی حرف یا رفتاری نسنجیده می‌تواند موقعیت شغلی شما را به خطر بیاندازد.
در خلاصه مدیریتی طرح کسب و کار خود چه بنویسیم که سرمایه گذاران را جذب کند؟

در خلاصه مدیریتی طرح کسب و کار خود چه بنویسیم که سرمایه گذاران را جذب کند؟

  • 14 مرداد 1395
  • 2263
  • 0
هر کارآفرینی می داند که سرمایه گذاران دوست دارند پیش از سرمایه گذاری روی یک استارتاپ، طرح کسب و کار آن را ببینند. با این حال متأسفانه کارآفرینان بسیاری بر این باورند که مقصود اصلی از نوشتن طرح کسب و کار، مستندسازی طرح رشد و توسعه ی آن است.
90 نکته مهم در مدیریت زمان در کار و زندگی

90 نکته مهم در مدیریت زمان در کار و زندگی

  • 14 مرداد 1395
  • 2393
  • 0
امروزه مدیریت زمان درجهت افزایش راندمان کاری نقش بسزایی در پیشرفت مشاغل و سازمانها دارد . در لیست زیر نکات مهم مدیریتی در راستای زمان بندی مناسب ارایه میدهیم .
مديريت كسب و كار

مديريت كسب و كار

  • 14 مرداد 1395
  • 2128
  • 0
موفقيت هر كسب و كار رابطه نزديكي با چگونگي صحيح كنترل كردن آن امور آن دارد: در واقع مديريت صحيح كسب و كار موجب رشد آن ميشود. مديريت كسب و كار را نبايد صرفا يك عمل آكادميك محسوب كرد.....
آشنایی با شیوه‌های مدیریت بحران و استرس در کسب و کار

آشنایی با شیوه‌های مدیریت بحران و استرس در کسب و کار

  • 14 مرداد 1395
  • 2311
  • 0
تا چه اندازه ای در کار و فعالیت خود موفق هستید و چه برنامه ای را برای آینده شغلی و تحصیلی خود در نظر گرفته‌اید؟ مهم‌ترین مشوقان شما در کار و تحصیل چه کسانی هستند و چه راهبردی برای مواجهه با مشکلات دارید؟ استرس چه نقش و جایگاهی در روند برنامه کاری و تحصیلی شما دارد و از چه راهکارها، ترفندها و الگوهایی برای برطرف کردن و غلبه بر آن استفاده می‌کنید؟
آداب مصاحبه شغلی

آداب مصاحبه شغلی

  • 13 مرداد 1395
  • 2061
  • 0
حتمال دارد در پایان یک مصاحبه شغلی، مصاحبه کننده از کارجو بپرسد چه پرسشی دارید! در این جا استخدام کننده در جستجوی دو موضوع است: اول آنکه؛ مصاحبه کننده می‌خواهد به کارجو کمک کند تا از شغل و شرکت درک بهتری بیابید، و به آنچه در ذهن دارید و کمتر آشکار است پاسخ دهد، همچنین با انواع پرسش‌هایی که مطرح می‌کند می‌خواهد دید بیشتری به وی بدهد.